Berpeluh Rawatan - boatloads Topnotch untuk Pilih Dari

Berpeluh Rawatan - boatloads Topnotch untuk Pilih Dari

Sesiapa yang mengalami keadaan berpeluh berlebihan atau hiperhidrosis pasti akan dahaga untuk beberapa rawatan berpeluh berkesan. Sesungguhnya, seseorang yang dibebani dengan dilema perlu berjabat tangan dengan orang lain menggunakan tangan yang basah dan ceroboh agak kecewa dan tidak selesa dengan keadaan itu dia terperangkap. Jika anda kebetulan menjadi salah satu daripada berjuta-juta orang yang berkongsi kesakitan sama perlu bersabar dengan peluh berlebihan pada muka, kaki, tangan dan tapak tangan, ketiak, pangkal paha, atau mana-mana bahagian badan yang lain, maka anda memahami malady bahawa gangguan berpeluh seperti membawa. Walau bagaimanapun, tidak berputus asa kerana sekarang sudah ada yang tidak terkira banyaknya berpeluh rawatan yang disediakan untuk anda. Berikut adalah beberapa ini mungkin jangka pendek dan jangka panjang alternatif yang anda boleh ikuti.

1. Julat Lebar Pemulihan Pantas
Pertama, anda boleh memilih untuk menggunakan produk anti-peluh yang boleh diakses di kedai-kedai ubat dan pasar raya. Mereka terdiri daripada serbuk talkum yang dikenali untuk menjadi sangat berkesan dalam menyerap kelembapan atau peluh berlebihan, salap atau krim topikal anda boleh memohon di atas permukaan kulit untuk peluh berlebihan di tangan dan tapak tangan atau kawasan pangkal paha, atau ketiak. Terdapat juga pelbagai jenis semburan badan, deodoran roll-on, antiperspirants dan boatloads produk lain doktor anda boleh menetapkan kepada anda.

2. Ubat Oral Atau Dadah
Terdapat juga pelbagai ubat-ubatan dan ubat-ubatan oral yang anda boleh mengambil mengikut preskripsi doktor anda, sudah tentu. Anda boleh membawa mereka untuk selama anda mengikuti dos ditetapkan doktor. Tetapi sekali lagi, kerana kebanyakan ubat-ubatan yang terdapat di pasaran adalah diakui menjadi dengan beberapa kesan sampingan yang diketahui, adalah lebih baik untuk sentiasa membawa dengan anda senarai pelbagai kesan sampingan setiap ubat.

3. Suntikan Botox
Jika anda telah cuba semua ubat semula jadi yang mungkin atau penyelesaian yang cepat-fix dipanggil kepada masalah anda berpeluh berlebihan atau hiperhidrosis tidak berjaya, maka anda akan tahu bahawa sudah tiba masanya untuk beralih kepada yang lain pengganti berpeluh rawatan Proses suntikan Botox melibatkan suntikan beberapa jumlah racun botulinum untuk ketiak pesakit. Tatacara yang bertujuan untuk bekerja jangka panjang untuk sekali dan untuk semua, benar-benar menyembuhkan anda masalah peluh berlebihan anda.

4. Apa yang lebih, terdapat beberapa lagi pilihan lain berpeluh berbeza dalam melakukan jauh dengan keadaan yang memalukan dan menjijikkan peluh berlebihan atau keadaan hiperhidrosis. Ini akan perlu termasuk memastikan anda menjaga diri anda bersih dan selamat pada setiap masa. Mandi dengan air sejuk biasa, dan kemudian berpakaian dengan pakaian yang diperbuat daripada bahan kapas. Berbuat demikian, anda boleh yakin bahawa pakaian anda akan menyedut semua kelembapan pada akhir hari, apabila anda mengharapkan diri anda untuk menjadi berpeluh yang paling. Dengan cara itu, anda akan bersedia dan tidak perlu menderita akibat perlu malu sepanjang masa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar