Menyembuhkan Asli Untuk Kanser Are dalam Sikap Anda

Menyembuhkan Asli Untuk Kanser Are dalam Sikap Anda

Penawar semula jadi untuk kanser, atau penyakit lain, datang lebih dari sikap anda daripada pilihan anda penjagaan kesihatan di luar, walaupun pilihan luar ini tidak mencerminkan sikap dalaman anda.

Kanser dianggap penyakit utama yang selalunya akan membawa anda di luar sebelum tarikh akhir anda sehingga. Cengkaman ketakutan yang begitu dimakan pemikiran arus perdana, untuk memastikan anda kekal sebagai pesakit taat, melakukan seperti yang anda diberitahu.

Dan ini adalah intipati kanser. Anda telah menjadi begitu emosi ditindas, begitu digunakan untuk melakukan seperti yang anda diberitahu, bahawa badan anda MESTI bertindak balas terhadap ini, untuk terus hidup, semua-be-ia untuk masa yang singkat.

Dengan mengambil ubat yang sangat toksik dan berbahaya ditawarkan untuk melambatkan seolah-olah tidak dapat dielakkan, adakah anda membantu ini atau meningkatkan ia?

Adakah anda akan meracuni tubuh anda ketika sihat?

Jadi dengan keracunan apabila ia adalah tidak sihat adalah paradoks, kerana ini bermakna ia boleh membantu anda walaupun kurang daripada boleh sebelum ini.

Anda sedang didorong oleh rasa takut anda. Dan lain-lain membuat keuntungan yang besar dari ketakutan ini. Mungkin sudah tiba masanya untuk menghadapi ketakutan anda, untuk berfikir untuk diri sendiri, melencong dari pemikiran arus perdana. Orang-orang yang mempunyai, dan pulih daripada kanser mereka, sering melaporkan bahawa mendapat penyakit mereka adalah perkara yang terbaik yang pernah berlaku kepada mereka, kerana ia menjadikan mereka mengubah hidup mereka.

Dan ini adalah apa yang mereka perlu lakukan. Ia adalah kehidupan semasa mereka yang dicipta kanser di tempat pertama. Anda tidak boleh menyembuhkan sesuatu dengan cara berfikir yang sama yang menciptakannya.

Jadi, pertama, mulakan dengan mengambil tanggungjawab untuk kanser anda. Menerima bahawa anda menciptanya dengan pilihan anda. Maka terimalah bahawa hanya anda boleh menyembuhkannya. Kemudian menerima bahawa anda memerlukan bantuan sokongan, yang tidak selalu ada dalam penjagaan kesihatan arus perdana. Tetapi hanya anda akan tahu apabila anda telah menemui sokongan yang anda perlukan. Mencarinya. Ia boleh didapati.

Anda akan perlu mengubah banyak aspek kehidupan anda, dan bukannya mensasarkan hanya satu. Diet, hubungan, kerja, masa dan penjagaan kesihatan santai mungkin semua perlu shake ke atas atau memikirkan semula.

Salah satu yang paling menyokong kaedah penjagaan kesihatan yang boleh membuat perubahan anda hampir mudah, adalah homeopati. Rawatan homeopati berfungsi dengan mensasarkan ketidakseimbangan anda, kelemahan anda, orang-orang yang membuat anda sakit di tempat pertama. Rawatan homeopati yang baik boleh mula untuk menterbalikkan ini dengan serta-merta, dengan lembut cara sering tanpa disedari.

Ini boleh menjadi permulaan kepada satu perjalanan yang baru yang menarik untuk anda, atau sesuatu yang berat, kemurungan dan dengan satu keputusan kemungkinan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar